Review

06-07-2017

In gesprek over:

Frequency

Goede series, daar houd ik wel van. Op een vrije avond met een glaasje rode wijn voor de tv hangen terwijl ik mijn tijd verdoe aan Netflix, dat klinkt toch heerlijk? Gelukkig heb ik mijn eigen leverancier voor goede series, want Mark kent ze allemaal en geeft ze door met een beoordeling. Deze serie, frequency, stond in het rijtje met series die ik echt moest zien. “Een aanrader”, zei, en relatief snel te bekijken.

Lees verder
15-06-2017

Review:

Avanca D1

Ergens vorige week kreeg ik een mailtje. Of ik misschien een paar draadloze bluetooth oordopjes wilde testen? Dat mailtje kwam als geroepen, want mijn niet-zo-professionele koptelefoon van Action was toch wel enigszins aan vervanging toe. Het kraken ging bijna harder dan de muziek zelf en de draad van de koptelefoon naar mijn telefoon toe was zo lang dat ik het nergens fatsoenlijk kon laten zonder dat het telkens tegen mijn benen aan kwam. Oh, en niet te vergeten dat dat ding zo groot was dat ik er eigenlijk niet mee gezien kon worden. Ja, ik wilde wel een nieuwe. Graag zelfs!

Lees verder
24-05-2017

Run!:

Lopen met een pacebandje: wat zijn de voor- en nadelen?

Afgelopen zaterdag deed ik iets dat ik nog nooit eerder heb gedaan: ik liep de hardloopwedstrijd met een pacebandje. Of het bevalt, en waarom je die (misschien juist niet) moet gebruiken lees je in deze blog.

Lees verder
10-05-2017

Review:

Fitbit Charge 2 | nieuw hebbedingetje

Een paar weken geleden viel mijn oog op de Fitbit Charge 2, dat horloge zou toch wel heel handig zijn! Hoewel ik hem niet echt nodig had leek het me wel een leuk hebbedingetje en kon ik het idee van dat ding om mijn pols niet helemaal loslaten. Ik heb me ook wel even verdiept in andere varianten (zowel van Fitbit als van andere merken), maar de Fitbit Charge 2 voldeed het beste aan mijn wensen. Een paar dagen later had ik er een besteld.

Lees verder
26-04-2017

Review:

Beauty and the Beast

Ik vertelde het laatst al: ik ben uit eten geweest bij Het Postkantoor voor het Diner & Movie arrangement. Man man man, wat heb ik daar lekker gegeten zeg! Jullie hebben het misschien al gelezen (zo niet: klik hier voor mijn review over Het Postkantoor), maar mijn buik was goed rond toen ik daar wegging. Waar ik normaal altijd ongelooflijk veel zin in M&M’s krijg als ik naar de bioscoop ga, zat ik daar nu echt te vol voor. Ach ja, goed eten is goed voor je. En ‘goed’ is in dit geval ‘veel’, niet zo zeer gezond. Sterker nog, het was helemaal niet gezond te noemen, maar wel heel erg lekker.

Na het eten zijn we gelijk naar de bioscoop gegaan. Daar zag ik de film Beauty and the Beast, een moderne versie van het gelijknamige sprookje mét een van mijn favoriete actrices: Emma Watson. Ik heb jullie toen al een review beloont, en hier is ‘ie.

Lees verder